Urban Jungle

Δροσερή, αισθησιακή και γεμάτη μυστήριο, η ζούγκλα δίνει μια φρέσκια ανάσα στο interior design, τη μόδα και το lifestyle.

Δροσερή, αισθησιακή και γεμάτη μυστήριο, η ζούγκλα δίνει μια φρέσκια ανάσα στο interior design, τη μόδα και το lifestyle.

Η ζούγκλα ασκεί γοητεία και όχι τυχαία. Είναι η ανάγκη για επαφή με τη φύση που αντικατοπτρίζεται παντού: στη διακόσμηση, τη μόδα, την τέχνη. Στο ξενοδοχείο 25 hours Berlin, ο σχεδιαστής Werner Aisslinger εφάρμοσε ένα concept που ονόμασε «αστική ζούγκλα», το οποίο υποστηρίζει με ένα θερμοκήπιο μέσα στο χώρο του εστιατορίου. Στο Μάαστριχτ, ο σχεδιαστής Valentin Loellmann συμπεριέλαβε στο ατελιέ του έναν ιδιωτικό κήπο. Έτσι μπόρεσε να συνδυάσει τη δουλειά με το αγαπημένο του χόμπι –την κηπουρική–, τη ρέμβη στο ηλιοβασίλεμα, αλλά και τις πιο οικείες στιγμές. Στην Κοπεγχάγη, η πολυλειτουργικότητα έδωσε τη διάκριση στους αρχιτέκτονες JAJA, που σχεδίασαν ένα διαφορετικό γκαράζ στο πλαίσιο του προγράμματος αναμόρφωσης της πόλης και του λιμανιού. Χτισμένο σε σκάλες, φιλοξενεί κήπους και χώρους για παιχνίδι και δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να χαλαρώνουν απολαμβάνοντας τη θέα από την κορυφή.

«Φοριέται» πολύ

Ήδη από τις πασαρέλες της περασμένης σεζόν το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: Το τροπικό στυλ έκανε τα πρώτα του βήματα σε μια δυναμική επάνοδο που φέτος κορυφώνεται στις συλλογές των μεγάλων οίκων. Για τον οίκο Hermès, το safari look των ρούχων συνδυάζεται με αξεσουάρ σε οργιαστικά χρώματα και φωτογραφίζεται από τον Hans Silvester με σκηνικό μια σκοτεινή ζούγκλα. Τα εξωτικά λουλούδια και τα animal prints εκφράζουν την επιθετική σεξουαλικότητα που χαρακτηρίζει διαχρονικά τις γυναίκες του Roberto Cavalli. Με παρόμοια διάθεση, ο οίκος Jimmy Choo επέλεξε τη Νικόλ Κίντμαν ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της, που εκπροσωπεί την άγρια ομορφιά της φύσης με clutch bags όπου «σκαρφαλώνουν» σκαθάρια. Όμως το θέμα δεν σταματά εδώ. Στα σχέδια της Emporio Armani εμφανίζονται μοτίβα από κρινάκια, ο Marc Jacobs πειραματίζεται με χαβανέζικα πουκάμισα και ιβίσκους, ενώ οι Dsquared2 στο Μιλάνο έδειξαν τις δημιουργίες τους σε ένα μπαρ διακοσμημένο με μπαμπού, κοκοφοίνικες, μπανανιές και καταρράκτες. Την ίδια στιγμή, τα κοσμήματα υιοθετούν τη γενναιοδωρία της ζούγκλας και της σαβάνας. Μιμούμενες τη δεκαετία του '30, δημιουργίες όπως τα παραδείσια πουλιά του οίκου Van Cleef & Arpels και οι πάνθηρες του οίκου Cartier ζωντανεύουν τις συνήθως συντηρητικές βιτρίνες των κοσμηματοπωλείων.

Design jungle

Όταν η Patricia Urquiola συνάρπασε το κοινό με τον ανέμελο τρόπο ζωής που πρότεινε με τις κούνιες και τα daybeds της σειράς «Tropicalia» δεν φανταζόταν ότι προλόγιζε την πιο χαρούμενη τάση του σύγχρονου living. Η εξωτική διακόσμηση εκπλήσσει με την πρώτη ματιά, όμως στην πραγματικότητα δίνει στο σπίτι μια αίσθηση αναψυχής, σαν να απολαμβάνουν οι ένοικοι μόνιμες διακοπές. Αγαπημένα υλικά είναι το μπαμπού και η ψάθα, την οποία προτιμάει ο Mathieu Lehanneur για να ντύσει το υβριδικό ραδιόφωνο της Lexon. Must είναι και η χρωματική παλέτα των εξωτικών λουλουδιών και του φωτεινού πράσινου. Επίσης στη Maison & Objet, ο κλασικός οίκος Moissonnier εμφάνισε τα βικτοριανά έπιπλά του ζωγραφισμένα με τα εξωτικά θέματα του ζωγράφου Henri Rousseau. Από την Αγγλία και ειδικά για «συγκρατημένους» χώρους ο οίκος Cole & Son συνιστά μοτίβα από κοκοφοίνικες, ορχιδέες και ζώα σε busy ταπετσαρίες, όπως οι Versailles Grand και Palm Jungle. Οι Βραζιλιάνοι αδελφοί Campana σχεδιάζουν τα σερβίτσια «Euro Tropiques» του οίκου Bernardaud με έμπνευση από τους κροκόδειλους κάιμαν, τα σαρκοβόρα φυτά και τους γιγάντιους βόες που φιλοξενεί η ζούγκλα της χώρας τους.

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ
Προηγούμενο άρθρο

Στη χώρα των βερβερίνων

Επόμενο άρθρο

H Liza στη Βηρυτό

MUST READ