Η έκπληξη των παιδιών της οικογένειας όταν μπήκαν στο νέο τους σπίτι, ένα μεγάλο loft με βιομηχανική τζαμαρία σε όλη την μπροστινή όψη, ήταν μεγάλη: "Σε ξενοδοχείο θα μείνουμε;" αναρωτήθηκαν. Σε λίγες μέρες, η ζωή στο ασυνήθιστο διαμέρισμα της παλιάς φανελοποιίας που αναδιαμόρφωσε το γραφείο IF-untitled Architecture, τα είχε ενθουσιάσει. Πολύ κοντά στο σταθμό του Κεραμεικού, η ιδιοκτήτρια, γλύπτρια στο επάγγελμα, βλέπει μόνο πλεονεκτήματα στη νέα της κατοικία: "Πάω παντού με τα πόδια". Η αίσθηση ελευθερίας στο μεγάλο χώρο του loft τής έχει γίνει πλέον απαραίτητη: "Κινούμαι από το ένα σημείο του σπιτιού στο άλλο χωρίς να το συνειδητοποιώ, ελέγχω το φαγητό καθώς δουλεύω στο εργαστήριο, σκέφτομαι το projects μου περπατώντας. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό."
Ξύλο στο δάπεδο και εμφανές μπετόν στους τοίχους και την οροφή είναι τα βασικά υλικά του διαμερίσματος, καθώς και ολόκληρου του κτιρίου της άλλοτε βιομηχανίας. "Βλέποντας τα δοκάρια και τα καλώδια στο ταβάνι πολλοί από τους φίλους μας νομίζουν ότι το σπίτι δεν είναι ακόμη έτοιμο", λέει χαμογελώντας η ιδιοκτήτρια. Δεν τους αδικεί: "Είναι και οι αναμονές για τα φωτιστικά. Δεν έχουμε βρει τα κατάλληλα ακόμη, το μισό σπίτι είναι σχεδόν στο σκοτάδι." Εξίσου επιλεκτικοί είναι με όλα τα αντικείμενα του σπιτιού, ενώ σχεδόν ποτέ δεν βγαίνουν στα μαγαζιά με σκοπό να ψωνίσουν. "Τα περισσότερα αντικείμενα απλώς μας προκύπτουν στις βόλτες ή τα ταξίδια μας."
Το γραφείο οριοθετεί την κουζίνα και την τραπεζαρία από το καθιστικό και είναι ένα από τα αγαπημένα έπιπλα της ιδιοκτήτριας. Το αποκαλεί "το γραφείο με όλες τις μυρωδιές" επειδή στα συρτάρια του φυλάει τα μπαχαρικά της. Ένα φωτιστικό από τις Βρυξέλλες, έπιπλα που έχουν σχεδιάσει οι ίδιοι όπως η βιβλιοθήκη κι ένα από τα δύο τραπέζια της τραπεζαρίας αποκαλύπτουν καλύτερα τη λογική των επιλογών τους.
Δεν λείπουν τα modern classics στο καθιστικό, όπως η σεζλόνγκ του Le Corbusier, οι καρέκλες "Barcelona" του Mies van der Rohe και το φωτιστικό "Arco" του Achille Castiglioni. Έργα τέχνης από γκαλερί, όπως ο πίνακας του Μίλτου Μανέτα, οι φωτογραφίες του Nobuyoshi Araki και του Πάνου Κοκκινιά και ο "Μπανανοανεμοκροκόδειλος" του εικαστικού Τάσου Παυλόπουλου κοσμούν τις γωνιές του σπιτιού. Ιδιαίτερη είναι η προτίμηση στον Αμερικανό graphic artist Frank Kozik, ενώ ξεχωριστή θέση έχουν τα γλυπτά της ιδιοκτήτριας, άλλα στο σκεπασμένο μπαλκόνι δίπλα στο εργαστήριο κι άλλα τοποθετημένα στο περβάζι της τζαμαρίας, να συμμετέχουν αθόρυβα στη ζωή του σπιτιού.