O υπέροχος κύριος Ian Schrager

 Αν ξέρετε τους όρους boutique hotel, urban resort, value oriented τότε ίσως γνωρίζετε και τον άνθρωπο πίσω απ' όλα αυτά. O ταλαντούχος κύριος Schrager επηρεάζει το χώρο του hotelling  τα τελευταία 30 χρόνια.

Αν ξέρετε τους όρους boutique hotel, urban resort, value oriented τότε ίσως γνωρίζετε και τον άνθρωπο πίσω απ' όλα αυτά. O ταλαντούχος κύριος Schrager επηρεάζει το χώρο του hotelling τα τελευταία 30 χρόνια.


Το στυλ ενός ξενοδοχείου: «Σοφιστικέ, τολμηρό και άνετο.»

Ο όρος «boutique hotel»: «Τον επινόησα πριν από 25 χρόνια με αφορμή το Morgan, το πρώτο μου ξενοδοχείο στη Νέα Υόρκη. Nα διευκρινίσω ότι δεν αφορά στο μέγεθος, όπως κακώς ερμηνεύεται από πολλούς, αλλά την προσωπική άποψη που χαρακτηρίζει τόσο το περιβάλλον όσο και το σέρβις. Ο όρος δεν μου ανήκει πια καθώς το πρώτο boutique hotel βρήκε πολλούς μιμητές...»

H πολυτέλεια: «Στις μέρες μας η πολυτέλεια δεν έχει να κάνει με χρήματα ή οικονομικές αξίες αλλά με εκπληκτική αισθητική και μοναδική εμπειρία. Είναι οι παράγοντες που ορίζουν το status ενός ξενοδοχείου και για να το πετύχεις δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή. Απλώς, πρέπει να έχεις ανατρεπτικές ιδέες και να μη φοβάσαι να υπερβείς τους κανόνες.»

Το interior design: «Για μένα το καλύτερο design είναι το anti design: να κάνεις τους επισκέπτες να νιώσουν καλά μέσα σε ένα χώρο και όχι να κάνεις ένα χώρο να μοιάζει ωραίος. Δημιουργείς ένα οργανωμένο χάος με ασυνήθιστα κομμάτια όπου στο τέλος όλα βρίσκουν τη θέση τους. Είναι θέμα χημείας

Ο υπ' αριθμόν 1 κανόνας: «Φιλική κι εξυπηρετική διάθεση, ζεστή συμπεριφορά και τη δέουσα προσοχή στον ταξιδιώτη με το που θα φτάσει στο λόμπι του ξενοδοχείου.»

Τοποθεσία και τοπική κουλτούρα: «Η διεύθυνση δεν είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου. Αν λανσάρεις κάτι ξεχωριστό ο κόσμος θα έρθει ανεξάρτητα από την τοποθεσία όπου βρίσκεται. Αντίθετα, η επαφή με το τοπικό στοιχείο είναι απαραίτητη και σίγουρα δεν επιτυγχάνεται με το μάρκετινγκ και τις έρευνες. Αν θέλεις να νιώσεις τον παλμό της πόλης πρέπει να την περπατήσεις, να τη ζήσεις. Ετσι θα έχεις αίσθηση όχι μόνον του τόπου αλλά και του χρόνου – και αυτό μεταφέρεται και στις υπηρεσίες που προσφέρεις.»

Η τέχνη μέσα στο ξενοδοχείο: «Καταπληκτική ιδέα επειδή επιτρέπει στους ανθρώπους να έρθουν σε επαφή με ζωγραφική, γλυπτική και installations σε ένα πιο προσωπικό και καθόλου μουσειακό περιβάλλον. H τέχνη γίνεται προσιτή στον κόσμο – ό,τι έκανε ο Άντι Γουόρχολ με τη ζωγραφική.»

Το μέλλον της βιομηχανίας του hotelling: «Θα παίξει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο η τεχνολογία και δεν εννοώ την παροχή iPads στα δωμάτια, εξάλλου οι περισσότεροι ταξιδεύουν με το δικό τους. Η τεχνολογία θα μπει στην υπηρεσία του σέρβις και θα μπορείς π.χ. να ανοίγεις την πόρτα ή να ελέγχεις τα φώτα με το κινητό σου.»


London Edition: «Κάποιοι θεωρούν ότι η αλυσίδα Edition αποτελεί τη συνέχεια της κατηγορίας boutique hotels, αλλά δεν συμφωνώ. Για μένα σηματοδοτεί την εξέλιξη του lifestyle στα ξενοδοχεία. Κάθε ξενοδοχείο Edition διαμορφώνεται –από κάθε άποψη– σύμφωνα με ένα απολύτως αυθεντικό concept, ένα concept που αντανακλά τους ρυθμούς της πόλης που το φιλοξενεί. Κι αυτό ακριβώς είναι που αρέσει στους ταξιδιώτες. Έτσι, κανένα δεν έχει το ίδιο περιβάλλον με το άλλο ,αλλά μπαίνοντας είτε στο Edition του Λονδίνου είτε σε αυτό της Κωνσταντινούπολης θα έχεις πάντα την ίδια ακριβώς αίσθηση: ότι ζεις μια μοναδική εμπειρία.

Το κοινό του: «Είναι όσοι αναζητούν το μοναδικό, αυτοί που αγοράζουν προϊόντα της Apple. Να έχετε υπόψη σας ότι οι άνθρωποι προτιμούν το ξενοδοχείο επειδή τους κάνει να νιώθουν ξεχωριστοί.»

Τα value oriented ξενοδοχεία: «Η νέα τάση εκφράζεται με το Public στο Σικάγο και έχει μεγάλη ανταπόκριση στον κόσμο επειδή διαθέτει εξαιρετικό σέρβις και στυλ χωρίς περιττές υπηρεσίες και πολυτέλειες που ανεβάζουν το κόστος και συνήθως αφήνουν αδιάφορους τους ενοίκους. Η ιδέα μου ήρθε μετά από μια επίσκεψή μου σε ένα κατάστημα της Apple. Αυθεντίες του είδους πουλούσαν τα απαραίτητα χωρίς υπερβολές ή τεχνάσματα και σκέφτηκα ότι αυτό είναι το καινούργιο twist.»

Τον ενοχλεί: «H υπερβολική δόση design, που καταντάει βαρετή όταν γίνεται χωρίς λόγο και όραμα.»

Μποξάκι

O Ian ταξιδεύει

• Δεν μπορεί να ταξιδέψει χωρίς το iphone, το ipad, τις μαύρες πένες του και τις φωτογραφίες της οικογένειάς του.

• Το καλύτερο του ταξίδι ήταν με σκάφος στην Αδριατική , στα ελληνικά νησιά, τη Σικελία και την Τουρκία.

• Σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, το πρώτο πράγμα που τσεκάρει είναι ο φωτισμός.

• Οταν χρειάζεται να διανυκτερεύσει σε ξένο ξενοδοχείο, δεν επιλέγει πότε τις μεγάλες “απρόσωπες” αλυσίδες.

• Αγοράζει τουριστικά σουβενίρ κυρίως για τα παιδιά του, μια κούκλα Hula από τη Χαβάη ή ένα τετράφυλλο τριφύλι από την Ιρλανδία.

Μποξάκι

Οι σταθμοί

Morgans (1984): Άνοιξε το πρώτο boutique hotel στη Νέα Υόρκη με το συνέταιρό του, Steve Rubell. Aκολούθησαν το Royalton και το Paramount.

The Delano (1994): Το πρώτο urban resort στο Μαϊάμι που είχε συνέχεια στο Χόλιγουντ με το Mondrian Hotel.

Ian Schrager Company (1996): Πουλάει τη Morgans Ηοtel Group και ιδρύει τη δική του εταιρεία.

Public Chicago (2011): Μετά την πώληση του ξενοδοχείου Grammercy Park Hotel –oρόσημο στο Μανχάταν– επανέρχεται με την ιδέα chic & cheap και το Publicστο Σικάγο.

London Edition (2013): Σε συνεργασία με τη Marriot, μετά την Κωνσταντινούπολη φέρνει την αλυσίδα Edition στο Λονδίνο και ετοιμάζεται για Ινδία, Άμπου Ντάμπι και Νέα Υόρκη.

215 Chrystie (2014): Στη συγκεκριμένη διεύθυνση στη Νέα Υόρκη χτίζει το καινούργιο ξενοδοχείο του σε συνεργασία με τους αρχιτέκτονες Herzog & de Meuron – και έπεται συνέχεια...

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ
Προηγούμενο άρθρο

Τhe Blues

MUST READ